Група "Метелик" - старша група (діти 5-6 роки)
Вихователі:
 

      Ложкіна Тетяна Іванівна,

    вихователь вищої кваліфікаційної категорії,
 має педагогічне звання "вихователь-методист", стаж роботи 24 роки

 





Бондарєва Лариса Михайлівна

 

             вихователь вищої кваліфікаційної категорії,
     має педагогічне звання "вихователь-методист", стаж роботи 32 роки 

                          

 

Напрямок роботи групи:

      Вихователі працюють за програмою «Дитина»,  реалізується інтеграція програми «Теорія і методика освіти для сталого розвитку дошкільного навчального закладу» в освітній процес закладу з використанням посібників схвалених до використання у дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України: «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку» для дітей шостого року життя
Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини здійснюється щороку:
  • І етап - у вересні 2019 року обстежено 16 дітей старшого дошкільного віку;
  • батьки вихованців ознайомленні з результатами першого обстеження і отримали рекомендації;
  • протягом навчального року проводяться різні форми роботи з дітьми з врахуванням результатів моніторингу;
  • у квітні-травні 2020 року буде здійснено ІІ етап вивчення результатів розвитку дітей старшого дошкільного віку.
   Завдяки комплексу умов: роботи з батьками, інтегрованому підходу до організації освітньої роботи з дітьми, використання дидактичних ігор, елементів педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, технології ТРВЗ, створення предметного середовища – забезпечується успішне формування логіко-математичної компетентності та всебічний розвиток дошкільників.
     Вихователі групи використовують в освітній роботі методи та інноваційні технології ТРВЗ, кольоротерапії, методику Зайцева "Столік" та навчання читанню за методикою Зайцева. Саме використовуючи інтегрований підхід в освітньому процесі в дошкільнят формується звичка до точності, креативності, прагнення використовувати отримані   знання у різних видах діяльності та у повсякденному житті, що сприяє формуванню в дітей цілісного уявлення про довкілля



 

Методична скарбничка вихователів:

Конспект драматизації за мотивами твору В.О.Сухомлинського "Як Метелик напився березового соку" (II молодша група), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Подорож Україною" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Ознайомлення дітей з видами спорту. Біг" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття з математики "Подорож з Метеликом" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Ознайомлення з державними та народними символами України" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Осінь в гостях у Колобка" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття за твором В.О.Сухомлинського "Що Ніна має зробити" (для дітей 4-5 років), вихователі Ложкіна Т.І., Ничипоренко А.І.


Конспект заняття з розвитку мовлення"Фрукти" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Заняття пізнавального циклу "Казкова Мандрівка"(для дітей 3-4 років),вихователь Ложкіна Т.І.

Заняття з математики "Півник - золотий гребінець" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект комплексного заняття з розвитку мовлення "Завдання від квітів" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.
Конспект майстер-класу "Розучування віршів"(для дітей 4-5 років), вихователь Ничипоренко А.І.
«Збагачення словникового запасу дітей дошкільного віку під час творчих ігор», консультація Ложкіної Т.І