Бардис Аліна Петрівна
Закінчила у 2013 році Чернігівськийський  національний педагогічний університет
імені Т.Г. Шевченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю
 «Практична психологія»


Педагогічне кредо:
" Дитина - це ніжний паросток, який стане могутнім деревом і вимагає до себе великої уваги."
(В.Сухомлинський)


Психологічна служба дошкільного навчального закладу працює над темою «Розвиток  емоційної сфери та пізнавальних процесів дитини»

      Завдання психологічної служби на 2019 – 2020 навчальний рік:
  1.  Психологічна допомога малюкам, які вперше прибули до дитячого навчального закладу  в адаптації до нового середовища;
  2.  Робота з дітьми із особливими потребами  (діти групи «ризику»);
  3.  Виявлення готовності дітей 6-го року життя до навчання у школі та розвиток пізнавальних процесів;
  4.  Розвиток емоційної та пізнавальної сфер дітей 3-5 років;
  5.  Оптимізація навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі.

                                                                       Структура роботи психологічної служби закладу

       Психологічна просвіта дорослих – батьків та педагогів:

  • Тематичні виступи
  • Семінарські заняття
  • Психологічний практикум
  • Консультації

     Корекційно-розвивальна робота з дітьми за напрямками:

  • Емоційний розвиток
  • Інтелектуальний розвиток
  • Соціальна адаптація
  • Готовність до школи

          Психодіагностична робота:

  • Спостереження
  • Анкетування
  • Обстеження
  • Вивчення

     Організаційно-методична робота:

  • Самоосвіта
  • Виготовлення метод посібників
  • Семінари
  • Наради
  • Практикуми

          Звязки з громадськістю:

  • Міські заходи
  • Інформація у фахові періодичні видання
  • Інформація у місцеву газет
 
 
   Так у вирішенні задач психологічної служби велика роль відводиться взаємозв’язку з іншими підсистема закладу.
Так, достатньо плідний контакт у роботі склався з керівництвом  закладу, методичною службою.
Це і взаємна робота по розробці річного плану, проведенню семінарів та педрад.
Тісно ведеться співпраця із медичною службою
(вивчення індивідуальних медичних карт дітей тощо).
                          Колектив ДНЗ працює над завданням забезпечення наступності у роботі ДНЗ та початкової школи
і регулярно проводить  психолого-медико-педагогічний консиліум
на якому розглядаються проблеми адаптації дитини до умов закладу
та проблеми підготовки дитини до школи, адаптація дітей при переході у школу.
Для чого потрібен психолог?
 
         Графік роботи  практичного психолога           
 
Понеділок 8.00 – 15.30
 
Вівторок 10.00 – 17.30 консультативний день
 
Середа 8.00 – 15.30
 
Четвер 8.00 – 15.30
 
П’ятниця 8.00 – 15.30
 
 
Звернення до батьків
Шановні батьки!
        Ви – найважливіші люди у житті Вашої дитини, тому підтримка, віра, любов і безпосередня участь у навчанні, вихованні та розвитку дитини є надзвичайно важливою для її майбутнього. Допоможіть своїй дитині зростати творчою, натхненною, неповторною особистістю з активною життєвою позицією, зростати сильною і впевненою в собі.  Читати далі...