Головна » 2018 » Жовтень » 5 » Моніторинг якості дшкільної освіти
14:09
Моніторинг якості дшкільної освіти
Дошкільний навчальний заклад № 1 «Калинка» проводить моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі, згідно з листом Міністерства освіти і науки України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535.
Успішно завершено перший етап моніторингу з вихованцями старшої групи «Подоляночка». Педагоги і батьки мають картину знань дітей і чіткі напрямки для подальшого розвитку дітей у підготовці до шкільного життя.
Завжди існували різні підходи до визначення поняття «якість осві­ти». Зміна цілей освіти, зміщення акцентів з формування знань, умінь та навичок випускника дошкільного закладу на його особистісний розвиток та формування життєвої компетентності, а отже, реалізація принципу дитиноцентризму зумовлює нові підходи до розуміння того, якою є якісна дошкільна освіта. Вона має відповідати державним вимо­гам, суспільно-культурним цінностям країни і бути спроможною задо­вольнити вимоги та потреби споживачів, що постійно зростають.
Проте, якщо взяти до уваги думку окремої людини, то виявляється, що для кожного з нас поняття «якісна дошкільна освіта» наповнюється різними смислами. Для батьків — це насамперед ефективна підготовка дитини до навчання, що забезпечить можливість її вступу до престиж­ної школи, тобто конкретні результати освітньої роботи з їхньою ди­тиною. Для дітей — це цікаве, корисне і щасливе проживання кожного дня в дошкільному закладі. Для педагогів — це успішне засвоєння ви­мог освітніх програм усіма дітьми, а отже — позитивна оцінка своєї ро­боти керівником дошкільного закладу і батьками. А для керівників — це висока оцінка діяльності педагогів дошкільного закладу батьками, що визначається рівнем досягнень їхніх дітей і створює позитивний імідж закладу.
Наголосимо — головними критеріями ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: що адекватні­ше, ефективніше та різноманітніше дитина розв'язує доступні вікові навчальні та життєві проблеми, то вища оцінка роботи педагогів і до­шкільного закладу загалом. Тож метою моніторингу якості дошкільної освіти є відстеження динаміки особистісних досягнень дітей дошкіль­ного віку, зокрема старших дошкільників.
 
                       
Переглядів: 37 | Додав: Калинка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]