Головна » 2017 » Травень » 31 » Готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання
15:34
Готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання

31 травня у дошкільному навчальному закладі № 1 «Калинка» відбулося засідання психолого-(медико)-педагогічного консиліуму.
Вихователь-методист Топчій О.І. презентувала педагогам ЗОШ № 1 та ЗОШ № 4 результати проведеного моніторингу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі.
Автори методики І.І. Карабаєва – старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук; Н.В. Савінова – шеф-редактор методичних видань тематичного напряму «МЦФР: Освіта» Цифрового видавництва МЦФР. Моніторинг здійснено згідно з листом Міністерства освіти і науки України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричниї моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535.

Моніторинг - це контроль пролонгований у часі. Саме тому він надає можливість не лише зафіксувати певний результат, а й відстежити шляхи його досягнення.

Мета моніторингу в дошкільному навчальному закладі — це виявлення ступеня співвідношення результатів діяльності закладу із стандартами й вимогами дошкільної освіти та відстеження динаміки особистісних досягнень дітей дошкільного віку, зокрема старших дошкільників.

Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старого дошкільного віку дає змогу швидко та ефективно аналізувати результати відповідних моніторингових досліджень. Вона містить фактори, критерії і показники такого оцінювання. В електронному варіанті кваліметричної моделі, створеної за методикою доктора педагогічних наук Галини Єльникової.

У моніторингу взяли участь вихованці старшої групи № 2, вихователі Бондарєва Л.М., Міщенко О.В. та старшої групи № 5, вихователі Алейникова В.М., Румянцева Л.О., всього - 31 дитина. Вихователі груп поділились враженнями, труднощами та досягненнями які відбулися в ході моніторингу.

Правктичний психолог, Каранда Р.В. ознайомила з результатами діагностики психолого-педагогічної готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання за 2016-2017 н.р.
 

                

Переглядів: 143 | Додав: Калинка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]