Група "Ягідка" - старша група (діти 5-6 років)

 Вихователі:                                        
 


Бондарева Лариса Михайлівна -, стаж роботи 28 років.

Має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання "вихователь - методист"

 

                            Міщенко Олена Василівна - Група працює над створенням сприятливих умов для особистісного ставлення і творчої самореалізації кожної дитини. У групі панує спокійна доброзичлива атмосфера. Вихователі приділяють максимум уваги кожній дитині, враховуючи ії потреби, бажання, настрій.

   Напрямок роботи групи:

«Єдність формування естетичного ставлення до світу й художнього розвитку засобами різних видів образотворчого декоративно-прикладного мистецтва в естетичній діяльності».

Групова кімната обладнана такими осередками:

- Конструкторно- будівельний центр, який представлений різними видами конструктора і будівельного матеріалів та іграшками для обігрування;
- Художньо-естатичний центр до якого входять різні види театрів, музичні інструменти, твори дитячої художньої літератури, осередок зображувальної джіяльності;
- Центр сюжетно-рольових ігор, який представлений в іграх «Сім'я», «Магазин», «Лікарня», «Перукарня» тощо; 

                                     

                                     
 Музейний осередок «Ремесла українського народу» поєднується з куточком українознавства.
                                    

 

   Використовуючи інтегрований підхід в освітньо-виховному процесі, в дітей формується звичка до креативності, точності, прагнення використовувати отримані знання у різних видах діяльності та у повсякденному житті, що сприяє формуванню у дітей цілісного уявлення про довкілля.

    Завдяки комплексу умов: використання дидактичних ігор , роботи з батьками, технології ТРВЗ, елементів педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, інтегрованому підходу до організації освітньої роботи з дітьми - забезпечується формування валеекологічного виховання у дітей дошкільного віку та всебічний розвиток дошкільника.

                              Спілкування з батьками дітей проходить через розміщення інформації в батьківському куточку, ігрові (індивідуальні) консультації, оформлення ширм, папок-пересувок, проведення днів відкритих дверей (II четвер кожного місяця), виставки стінгазет і т.д.

Використання елементів М.О.Зайцева навчає дітей дошкільного віку лічбі, допомагає дитині задовго до школи вільно орієнтуватися у рахунках в межах 100.

  Використання теорії винахідницьких завдань (ТРВЗ) у цікавій незвичній формі для дітей забезпечує розвиток пізнавальної активності.

 Методика Н.Гавриш сприяє у дітей розвитку мовних здібностей, виховання високого рівня мовленнєвої культури.

Впроваджуючи у своїй роботі педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського вихователі розширюють знання дітей про світ практичної та духовної діяльності людини

Фахові розробки вихователів:

Конспект заняття "Визволимо півника" (для старших дошкільнят)

Конспект заняття з математики "Ми сьогодні школярі" (для старших дошкільнят)

Конспект інтегрованого заняття на тему "Види спорту" (для дітей 5-6 років)

 Консультація "Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням" - вихователь Бондарєва Л.М.

Сюжетно-рольова гра "Бібліотека" вихователь Алейникова В.М.


 
 

Сюжетно-рольова гра "Пошта", вихователь Румянцева Л.О.


Конспект інтегрованого заняття "Подорож з совеням" (Впровадження формули "Три люблю" засобами ТРВЗ) вихователь Румянцева Л.О.

Конспект підсумкового інтегрованого заняття "Лист від діда Грамотія" (з дітьми 5-6 років), вихователі Алейникова В.М., Румянцева Л.О.