Група "Метелик" -ІІ молодша група (діти 3-4 роки)
Вихователі:
 

      Ложкіна Тетяна Іванівна,

    вихователь вищої кваліфікаційної категорії,
 має звання "вихователь-методист", стаж роботи 22 роки

 

 

 

 
 

                                            Вурста Вікторія Василівна 
 вихователь, студентка магістратури  Чернігівського ДПУ ім. Т.Г. Шевченка
спеціальність "Дошкільна освіта", стаж роботи 1 рік 

Напрямок роботи групи:

      Вихователі працюють за програмою «Дитина», використовують в освітній роботі методи та інноваційні технології ТРВЗ, кольоротерапії, методику Зайцева "Столік" та навчання читанню за методикою Зайцева. Саме використовуючи інтегрований підхід в освітньо-виховному процесі в дошкільнят формується звичка до точності, креативності, прагнення використовувати отримані   знання у різних видах діяльності та у повсякденному житті, що сприяє формуванню в дітей цілісного уявлення про довкілля

Завдяки комплексу умов: роботи з батьками, інтегрованому підходу до організації освітньої роботи з дітьми, використання дидактичних ігор, елементів педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, технології ТРВЗ,  створення предметного середовища – забезпечується успішне формування логіко-математичної компетентності  та всебічний розвиток  дошкільників.  

II молодша група показує гру-драматизацію за мотивами твору В.О. Сухомлинського  "Як метелик напився березового соку". Маринка Д., богдан К, Олександра К.- "весняні струмочки, - цілу зиму спали, на весну чекали, а тепер прокинулися і дзвінко заспівали". А Весна - наша Василіска П.   



 



Методика кольоротерапії. Ми гарненькі діточки – і червоні квіточки.


  Створюємо предметно-розвивальне середовище. 

 "В. О. Сухомлинський. Сто порад" консультація,   редагувала Т.І. Ложкіна
 

Фізичний і розумовий розвиток дитини 3-4 років

Особливості психіки дитини 3-4 років


 

Вихователь середньої групи Ложкіна Тетяна Іванівна прочитала дітям вірш І.Царинного «Осінь».
 

В далекому лісі  Осінь килим ткала,
 

На листок кленовий  Вербовий клала.

Запропонувала діткам знайти різнокольорові листочки, назвати їх та створити для осені килимок. Хлопчики й дівчатка захотілися робити килим з кленових та горобинових листочків.

  Вихователь загадала дітям загадку: "Влітку одяг одягає, а на зиму скидає". Що це? Так, це дерево горобина.Дуже багато листочків упало з горобини. Треба їх позбирати. Ось діти середньої групи допомагають своїй няні Юліїх Сергіївні. Дуже завзяті і працелюбні діти нашої групи!



 

   II молодша група на пізнавальному занятті "Ознайомлення дітей із видами спорту". Діти вивішують на магнітну дошку виконане завдання "Яке взуття потрібне для заняття спортом".



 



 


 

Середня група № 3 - на пізнавальному занятті "Подорож Україною". До Дітей прийшла бабуся Одарка, яку діти привітали із днем народження так, як вітали із покон-вік в Україні: "Будь велика, як верба, а здорова. як вода", "Будь здорова, як вода, а щаслива, як зоря", "Щоб ви були веселі, як весна, багаті, як земля, бистрі, як вода, а гожі, як квітка!"



 

  
 

  Діти з вихователем Алісою Іванівною Ничипоренко складають цілу картинку з 5 частин.
 

- Діти, що це? З чого плетуть віночок? Як називаються квіти? Які прислів'я ви знаєте про віночок?
 

Прислів'я про віночок
Гарний віночок - краса дівчини
                         Який віночок- такий голосочок
                        Віночок на голові для здоров'я 
                           У віночку калина - гарна дівчина

  Мабуть і Осінь захоче жити у такому гарному замку, який власноруч побудували з піску діти середньої групи № 3. А як прикрасити наш замок ми ще подумаємо... Дівчата пропонують прикрасити листочками горобини, а хлопці - дубовими листочками.




 

Діти встають у коло, промовляють слова, грають у українську народну гру «Кіт і миша»

Ой до нори, мишка, до нори.  Та до золотої комори. Мишка у нірку – та в золоту комірку, А котик за ніжку – «Ходи сюди». А ледаща мишка – що не втече,  А проворний котик, що дожене.


 

  ІІ молодша група на пізнавальному занятті «Ознайомлення дітей із видами спорту». 


 


 

 Тетяна Миколаївна Пінчук проводить гру «Чарівне коло», якщо Настя, Ілля і Таня пройдуть крізь нього, то потраплять у гості до Золотої рибки. Яке ж бажання діти загадають?




 

Як же чудово та весело теплої осінньої днини зробити отакий різнокольоровий салют!!! Середня група №3 влаштувала цей салют на своєму майданчику біля улюбленого клена. Він кожну осінь прикрашає наш майданчик.
 



 

Фахові наробки:

 Конспект драматизації за мотивами твору В.О.Сухомлинського "Як Метелик напився березового соку" (II молодша група), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Подорож Україною" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Ознайомлення дітей з видами спорту. Біг" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття з математики "Подорож з Метеликом" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Ознайомлення з державними та народними символами України" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття "Осінь в гостях у Колобка" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект заняття за твором В.О.Сухомлинського "Що Ніна має зробити" (для дітей 4-5 років), вихователі Ложкіна Т.І., Ничипоренко А.І.


Конспект заняття з розвитку мовлення"Фрукти" (для дітей 4-5 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Заняття пізнавального циклу "Казкова Мандрівка"(для дітей 3-4 років),вихователь Ложкіна Т.І.

Заняття з математики "Півник - золотий гребінець" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.

Конспект комплексного заняття  з розвитку мовлення "Завдання від квітів" (для дітей 3-4 років), вихователь Ложкіна Т.І.
Конспект майстер-класу "Розучування віршів"(для дітей 4-5 років), вихователь Ничипоренко А.І.
«Збагачення словникового запасу дітей дошкільного віку під час творчих ігор», консультація Ложкіної Т.І