Група "Квітка сонця" - І молодша група (діти 2-3 років)

                                               Вихователі:

    


Новик Оксана Григорівна, освіта вища педагогічна

педагогічний стаж - 15 років, закінчила Чернігівській державний педагогічний університет ім. Т.Шевченка, спеціаліст ІІ категорії

 

Румянцева Людмила Олександрівна педагогічний стаж – 3 роки. Закінчила Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г.Шевченка по спеціальності «Педагогічна психологія». Тема самоосвіти «Впровадження в роботу з дітьми методу М.Монтессорі»

 Група працює над створенням сприятливих умов для особистісного ставлення і творчої самореалізації кожної дитини. У групі панує спокійна доброзичлива атмосфера. Вихователі приділяють максимум уваги кожній дитині, враховуючи ії потреби, бажання, настрій.

       Основні освітні завдання:

·        спрямовувати роботу на забезпечення фізичної активності;

·        розвивати самостійність дітей у процесі виконання різноманітних фізичних вправ та ігрових дій з предметами;

·        сприяти пізнавальній активності дітей;

·        сприяти мовленнєвій активності у дітей третього року життя.

Поряд з традиційними методиками формування елементарних знань у дошкільнят вихователі використовують у своїй роботі інноваційні методики. Серед них методики італійського педагога і психолога М. Монетссорі та методики російського педагога Б. П. Нікітіна.

Методика М. Монтессорі сприяє розвитку уваги, спостережливості, пам’яті, мислення, творчої уваги, дрібної моторики рук.

 Впровадження методики Б. П. Нікітіна допомагає малюкам розвивати пам’ять, просторове мислення, увагу, моторні навички, логіку, художнє сприйняття, навчаюь міркувати, застосовувати свої творчі здібності.

 

Широко використовуються вихователями дидактичні ігри з різних розділів програми, які сприяють розвитку в дітей активності, самостійності, віри в свої сили. Ігри розвивають спостережливість, увагу, пам’ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації у дітей в розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.

У групі облаштовано осередок для ігор з піском і водою, який сприяє розвитку уявлення дітей, дрібної моторики пальців рук.

  Діти творять, думають і спілкуються між собою. Вправляються в розвитку рухів, виконуючи різні дії.

 

Ігровий куточок заповнений різними видами ігор та іграшок з сенсорного розвитку дітей: пірамідками, втулками, різнокольоровими кришечками, прищепками, гудзиками, іграми-лабіринтами, іграми-серпантинами та іграми на шнурування, застібання.

  Здійснюються завдання сенсорного розвитку. Діти вчаться порівнювати, з’єднувати, розкладати предмети за певними класифікаційними ознаками.

                                       

   Наші осередки:

                                                                                                                                       

    Куточок природи

 

 

 

 

 

 

 

     Куточок самостійної художньої                    діяльності

 

 

 

  Куточки сюжетно-ролевих ігор

переглянути

                                                                                                            

Предметно-розвивальне середовище

                                                 

$IMAGE9-left$

  Праця в природі

 

 

 

 

 

 

 

 

       Вихователі тісно співпрацюють з батьками.   Вся необхідна інформація знаходиться в  батьківському куточку.

       Кожного місяця батькам пропонуються   консультації з приводу виховання та навчання   дітей.

 

 

 

 

 

 

 

   

 В групі функціонує виставка дитячих робіт із зображувальної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

Для батьків також працює тематична педагогічна бібліотека, пропонуються поради вузьких спеціалістів (музичного керівника, психолога, інструктора з фізкультури).

 

                                           

 

Медичні поради для батьків висвітлюються в "Куточку здоров'я"

 

 

 

 

 

Життя групи періодично відображається у настінних фотогазетах.

переглянути

Фахові розробки вихователів:

Конспект заняття "Визволимо півника" (для старших дошкільнят)

Конспект заняття з математики "Ми сьогодні школярі" (для старших дошкільнят)

 

Конспект заняття "Мандруємо з веселим Колобком " (для дітей середнього  дошкільного віку)

Конспект інтегрованого заняття "У пошуках Снігової Королеви" (для дітей 3-4 років)

Конспект інтегрованого заняття на тему "Види спорту" (для дітей 5-6 років)

Конспект заняття "Вправні малюки" (для дітей 2-3 років) - вихователь Бондарєва Л.М.






 

Сюжетно-рольова гра "Перукарня", вихователь Бондарєва Л.М.